Gap, Yılbaşı Kampanyasıyla Paylaşmanın Gücünü Kutluyor

Gap, yeni yıl için başlattığı kampanya ile paylaşmanın önemini ve müziğin birleştirici gücünü ön plana çıkarıyor. yılbaşı kampanyası

Gap, herkesin kendine özgü bir hediyesi olduğunu ve bu hediyelerin paylaşıldığında çoğaldığını hatırlatan yeni bir kampanya başlattı. Kampanya, müziğin birleştirici gücünü ve kuşaklar arası bağı merkezine alıyor.

Kampanya filminde, Miley Cyrus’un ikonik şarkısı “The Climb”, Londra merkezli genç sanatçı Sienna Spiro tarafından yeniden yorumlanıyor. Yönetmen Bethany Vargas ve görüntü yönetmeni Bjorn Iooss’un imzasını taşıyan filmde, Sienna’ya 8 ile 72 yaşları arasında değişen çok kuşaklı bir koro eşlik ediyor. Ortaya çıkan performans, kırılganlığın da bir güç olduğunu vurgulayan bir sevgi ve dayanışma hikâyesi sunuyor.

Bu kış sezonunun merkezinde, Gap’in kaşmir yumuşaklığında en sevilen dokusu “CashSoft” yer alıyor. Gap’in geliştirdiği bu örgü kumaş, yalnızca iki yıl önceki çıkışından bu yana dolapların vazgeçilmezi haline geldi ve yeni siluetler ile dokularla yeniden yorumlanıyor.

Gap’in ikonik fleece kumaşı, geliştirilmiş kalınlıklar ve dokularla sunulan hoodie’leri bir üst seviyeye taşıyor. Koleksiyonda ayrıca hediye etmek veya kendini şımartmak için tasarlanmış uyumlu pijamalar ve aksesuarlar da bulunuyor.

Gap’in ikonik ürünleri tüm Gap mağazalarında ve gap.com.tr’de sizleri bekliyor.

İlgili Haberler: Loewe’nin Yeni Drape Ceketi ve Çantası Moda Dünyasında İlgi… · Lacoste Elite Active ile Retro Stil Yeniden Şekilleniyor

Başa dön tuşu