Metro Türkiye’nin “Balık Takımı” Projesine Curious…

Metro Türkiye, Curious Felis Ödülleri’nde “Balık Takımı” projesiyle Bronz ödül aldı. Bu ödül, stratejik akıl yürütmeyi ödüllendirmeyi amaçlıyor.

Metro Türkiye, Curious Felis Ödülleri’nde “Balık Takımı” projesiyle B2B Trailblazers kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.

Curious Felis Ödülleri, stratejik akıl yürütmeyi merkeze alarak başarılı kampanyaları onurlandırmayı amaçlayan bir organizasyondur. Bu yıl beşinci kez düzenlenen ödüller, Brand Week Istanbul’un ilk gecesinde sahiplerini buldu.

Metro Türkiye’nin Balık Takımı projesi, hem yaratıcılığı hem de etkisini kanıtlayan stratejik yaklaşımıyla dikkat çekti. Proje, işletmelerin balık tedarik sürecini kolaylaştırmayı hedefliyor ve Metro Türkiye’nin 35 yıllık deneyimini yeniden tanımlıyor.

Metro Türkiye, reyonlarında sunduğu 100’den fazla balık çeşidini %100 izlenebilirlikle tüketicilere ulaştırıyor. Balık Takımı projesi, restoranlara özel hizmet anlayışını daha da geliştirmeyi amaçlıyor. Uzman kadro ve hızlı sevkiyat çözümleriyle desteklenen ekip, balık tedarikinden usulüne uygun ayıklama sürecine kadar her konuda işletmelere hizmet sunuyor.

“Balığın iyisinden anlayanlar, takımın iyisinden de anlıyor” sloganıyla öne çıkan kampanyanın yaratıcı süreci Punch BBDO tarafından yürütüldü. Filmin yönetmenliğini ise Ali Yorgancıoğlu üstlendi.

İlgili Haberler: Çırağan Palace Shop’ta Yeni Yılın Işıltısını Taşıyan… · Jo Malone London Advent Calendar ile Aralık Keyfi

Başa dön tuşu